Taylor Momsen på Miley Cyrus Jämförelserna

Miley Cyrus får en enorm besvikelse för en mängd olika skäl, men åtminstone hon inte förbannelse, rök eller se ut som en tvättbjörn hela tiden.
Detsamma kan inte sägas om Gossip Girl skådespelarna Taylor Momsen.
Tala till FHM Storbritannien den här veckan, 16-årig piskade ut på kritikerna som jämför henne till Miley, vilket gör det mycket klart att hon inte ser några likheter mellan paret.

 "Jag är inte ute efter att vara Miley f * cking Cyrus," Momsen sagt. "Jag bryr mig inte om berömmelse. Jag gör det för att jag älskar musik. Jag gillar att register och om folk gillar dem, då går vi med på resan."

Jag hittade denna texten så för ni som gillar momsen , jag har inte skrivit :)
 

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Tja! :D Hade en liten "paus" över dagen, mådde inte så bra.. men nu är jag tillbaka!



Vad gör du idag? :)

2010-07-21 @ 20:04:42
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: nada

snygg blogg du med♥☺

/många kramizzzar från mig♥

2010-07-22 @ 12:16:46
URL: http://twilightalskaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0